Werk de tijdregistratie bij op uw eigen manier

Wij van personeelssysteem.nl bieden u de goedkope mogelijkheid om online de tijdregistratie bij te houden van al uw personeel. Ongeacht de grootte van het bedrijf, onze software kan het allemaal aan. Dat heeft als groot voordeel dat u er geen afzonderlijke en wellicht verouderde programma’s voor nodig hebt. Bent u het bijvoorbeeld zat dat u nog met Dos systemen werkt? Dan is het niet meer dan logisch dat u dergelijke processen wilt automatiseren. Het kan u vele uren opleveren die u op andere afdelingen in kunt zetten. Dankzij deze vorm van tijdregistratie kunt u in een duidelijk en helder overzicht zien of uw werknemers overwerken, de kantjes ervan af lopen en of ze op tijd worden uitbetaald. Misschien is het op bepaalde periodes van de dag helemaal niet nodig om zoveel mensen op een afdeling te hebben staan. Dat kan voor horecagelegenheden en supermarkten de onkosten flink doen dalen. Maar dat geldt ook voor gewerkte uren binnen een kantoor of magazijn. Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat een degelijke tijdregistratie één van de fundaties van een goed geolied bedrijf is. Als u daarom wel wat tools kunt gebruiken dan kunt u zich eenvoudig aanmelden voor ons programma. Vul uw bedrijfsgegevens in en bedenk een inlognaam en wachtwoord. U betaalt de eerste maand helemaal niets zodat u nog even rustig de kat uit de boom kunt kijken. Hopelijk bevalt deze methode van tijdregistratie u goed en kiest u ervoor om lange tijd gebruik te maken van deze service. Wist u dat u dan slechts 3 euro per personeelslid betaalt? U bent bij ons absoluut geen dief van de eigen portemonnee.

Dankzij online tijdregistratie houdt u erg veel tijd over

Omdat u niet meer werkt met verouderde IT-systemen of zelfs nog met papierwerk is het voor iedereen eenvoudig om zijn tijdregistratie bij te houden. U kunt namelijk de werknemers een kloksleutel geven. Hang een kastje in de garderobe of de kantine waar ze in kunnen klokken als ze beginnen met werken. Tevens is het mogelijk om hun pauzes door te geven en om aan het einde van de dag uit te klokken. Deze gegevens worden gekoppeld aan ons systeem zodat u bij het nakijken van de tijdregistratie van al uw medewerkers kunt zien of dit op een eerlijke manier is bijgehouden. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen die een paar minuten eerder of juist later weggaan. Of mensen die langer op pauze gaan. Gebeurt dit structureel? Dan staat u in uw volste recht om hen hier op aan te spreken. Dankzij deze vorm van tijdregistratie pikt u ze er snel uit. Gebruikt u liever niet een dergelijk kloksysteem? Dan kunt u ook handmatig de gewerkte uren bijwerken, dus door in te loggen met uw smartphone, pc of laptop om de min- en maxuren bij te werken.

  • Ook kunt u gereisde kilometers invoeren zodat men hun reiskostenvergoeding krijgt uitbetaald,
  • Of voeg bestanden en notities toe,
  • Maaltijden kunnen gedeclareerd worden en toeslagen worden handig bijgehouden, allemaal dankzij een overzichtelijk systeem!

Koppel het direct aan uw inklok-systeem om fouten te voorkomen

Want als u het allemaal digitaliseert dan is het maken van een menselijke fout vrijwel nihil. Men kan niet-uitbetaalde uren niet meer op u verhalen, ook al hebt u de tijdregistratie erbij gepakt en alles gecontroleerd. Hebt u nog enige vragen over de tijdregistratie of de implementatie hiervan binnen uw bedrijf? Dat kunnen we ons goed voorstellen. Neem daarom snel contact op via de chat, mail of telefoon. En vergeet niet om ons te volgen via Twitter, Facebook en Google+!