Dankzij deze telefooncentrale betalen wij veel minder voor onze belrekening

Wij hebben drie jaar geleden een bedrijfje opgericht en de zaken gaan heel erg goed. Wij hadden nooit verwacht dat wij al zo snel een groot klantenbestand zouden kunnen opbouwen, maar de goden waren ons gunstig gezind en wij hebben nu heel veel mensen in ons bestand zitten. Een van de dingen waar je goed op moet letten wanneer je gaat uitbreiden, is of je kunt profiteren van volumekorting. Dit klinkt misschien een beetje technisch, maar vaak is het zo dat je veel geld kunt besparen door van andere middelen gebruik te gaan maken. Zo zijn wij bijvoorbeeld overgestapt op een telefooncentrale. Wij belden altijd nog met de analoge lijn en dat kostte ons heel veel geld. Zeker omdat wij altijd bereikbaar moeten zijn voor onze klanten en wij ook veel met onze klanten moeten bellen. Toen wij daarom op zoek gingen naar mogelijkheden om de belkosten te drukken, kwamen wij al heel snel terecht op een site waar wij geïnformeerd werden over een telefooncentrale. Wij hebben daarom gekeken naar de mogelijkheden die deze centrale met zich meebracht en wij waren daar meteen heel enthousiast over. Je kunt met een telefooncentrale namelijk via het internet bellen. Dat zorgt ervoor dat je niet langer meer per minuut betaalt, maar dat je een vast bedrag betaalt voor je internetkosten. Dat was voor ons een enorme besparing. Wij waren eerst echter nog een beetje terughoudend omdat wij niet wisten wat wij precies van de kwaliteit van de telefooncentrale konden verwachten, maar al snel hadden wij in de gaten dat heel veel mensen reeds op deze telefooncentrale waren overgestapt en dat zij daar heel erg tevreden over waren. Genoeg reden dus om een keer te kijken waar wij een dergelijke telefooncentrale konden kopen. Wij kwamen toen terecht op de site van Voicedata.nl. Deze site was voor ons een schot in de roos.

Deze telefooncentrale bevalt ons heel erg goed

Wij waren eerst even bang dat wij moesten inleveren op de kwaliteit van de gesprekken die wij zouden gaan voeren door middel van deze telefooncentrale. Wij vreesden namelijk dat wanneer je via het internet gaat bellen, je altijd een mindere kwaliteit hebt dan wanneer je met een normale telefoon belt. Dat was echter niet het geval. Toen wij de telefooncentrale eenmaal hadden geïnstalleerd, merkten wij dat de kwaliteit van de lijn vele malen beter was dan die van de reguliere telefoon. Dat was heel prettig om te merken en wij hebben daarom ook nog geen seconde spijt gehad van onze telefooncentrale. Wij kunnen nu niet alleen veel goedkoper bellen, wij kunnen ook veel meer gesprekken tegelijkertijd voeren. Dit is heel handig voor de toekomst omdat wij nu nog meer mogelijkheden om ons bedrijf uit te breiden. Wij zouden daarom ook niet meer zonder deze telefooncentrale kunnen. Mocht u ook overwegen om op deze manier van bellen over te stappen, dan kan ik u dat van harte aanbevelen. Wij hebben er nog geen seconde spijt van gehad en nu al vele honderden euro’s weten te besparen.

Kijk ook een keer op Voicedata.nl

Mocht ik uw interesse hebben weten te wekken, dan kan ik u aanraden om een keer naar Voicedata.nl te komen kijken. Deze site heeft heel veel interessante informatie over deze manier van bellen via het internet. Kortom:

  • wij hebben hier heel goede zaken kunnen doen
  • wij besparen nu aanzienlijk op onze belkosten
  • wij raden dit bedrijf aan iedereen van harte aan

Meer weten? Kijk dan vandaag nog even op Voicedata. U zult merken dat u hier heel veel nuttige informatie kunt vinden.